ALGEMENE VOORWAARDEN

Op deze pagina vindt u de algemene voorwaarden die van toepassing zijn op onze diensten.

Artikel 1 Toepasselijkheid
1.1 Deze Algemene voorwaarden zijn van toepassing op iedere aanbieding, offerte en overeenkomst tussen Van Campen Consulting BV en/of handelend onder de naam Nationale Zorgacademie en de daaraan verbonden gelieerde ondernemingen [1] , gevestigd te Zaltbommel en kantoorhoudende Hogeweg 37B , 5301 LJ) en ingeschreven onder kamer van koophandel nummer 17181936, hierna te noemen ‘Opdrachtnemer’ en de wederpartij van Opdrachtnemer handelend in de uitoefening van een beroep of bedrijf, hierna te noemen: ‘opdrachtgever’, met betrekking tot het geven van cursussen, trainingen en enige andere vorm van opleiding, advies of beleidsontwerp binnen de totale dienstver lening van Opdrachtnemer.

1.2 Alle aan de opdrachtnemer verstrekte opdrachten worden uitsluitend uitgesloten en uitgevoerd onder de toepassing van deze Algemene Voorwaarden.

1.3 Indien de bepalingen van deze Algemene voorwaarden bindend zijn en voor zover zij door de Opdrachtnemer worden bevestigd.

1.4 De Algemene Voorwaarden van de opdrachtgever zijn niet van toepassing, tenzij deze opdrachtnemer schriftelijk wordt aanvaard.

1.5 Indien één of meerdere bepalingen in deze Algemene Voorwaarden op enig moment geheel of gedeeltelijk nietig zijn, dan blijft het overige in deze Algemene Voorwaarden bepaalde volledig van toepassing. Opdrachtnemer en opdrachtgever zullen gezamenlijk in overleg optreden coëfficiënten ter vervanging van de nietige of ingewikkelde bepalingen besloten te komen, waarbij zoveel mogelijk het doel en de strekking van de oorspronkelijke bepalingen in acht worden genomen.

Artikel 2 Offertes en Aanbiedingen
2.1 Alle offertes en aanbiedingen van Opdrachtnemer zijn vrijblijvend, tenzij in de offerte een termijn voor voorlopige vaststelling is gesteld. Alsdan ontvangt u de termijn zoals in de offerte is vastgelegd. Als er geen aankondigingstermijn is gesteld, kan de aanbieding van de aanbieding op algemene wijze enig recht worden ontnomen als het product waarvan de aanbieding betrekking heeft op de tussentijd niet meer beschikbaar is dan wel is gewijzigd.
2.2 Gebruiker kan niet aan zijn aanbiedingen worden gehouden, indien de opdrachtgever redelijkerwijs kan begrijpen dat de aanbiedingen, dan wel een onderdeel daarvan, een kennelijke vergissing van de beschrijving bevat.
2.3 Indien de aanvaarding (behalve op ondergeschikte punten) afwijkt van het in de aanbieding opgenomen aanbod, is de Opdrachtnemer niet gebonden. Het contract komt dan niet overeen met dit afwijkende afwijkende contract, tenzij de Opdrachtnemer anders aangeeft.

Artikel 3 Het contract
3.1 Het contract tussen Opdrachtnemer en opdrachtgever komt tot stand door ondertekening door de opdrachtgever. Een ondertekend inschrijvings- of aanmeldingsformulier, een ondertekende schriftelijke bevestiging van een e-mail verzonden aanmelding of opdracht, wordt begrepen als contract begrepen. Van een contract wordt gezegd dat er over de inhoud een volledige wilsovereenstemming bestaat tussen Opdrachtnemer en opdrachtgever.

3.2 Voor de uitvoering van bepaalde werkzaamheden of voor de levering van bepaalde zaken is een termijn samengesteld of systematisch, dan is dit een fatale termijn. Bij het overschrijven van een termijnopdracht de opdrachtgever Opdrachtnemer het Nederlands Schriftelijk in gebreke te stellen. Opdrachtnemer dient daarbij een beperkte termijn te worden geboden om de uitvoering van de sanctie aan het contract te geven.

3.3 De opdrachtnemer heeft het recht bepaalde werkzaamheden te laten verborgen door derden. De verdeeldheid van artikel 7:404, 7:407 lid 2 en 7:409 BW wordt expliciet expliciet.

3.4 Opdrachtgever draagt ​​er zorg voor dat alle gegevens, waarvan de Opdrachtnemer heeft aangegeven dat deze noodzakelijk is waarvan de opdrachtgever redelijkerwijs dient te begrijpen dat deze noodzakelijk is voor het uitvoeren van de overeenkomst, tijdig aan de Opdrachtnemer moet worden voldaan. Indien de voor de uitvoering van de overeenkomst gegevens niet tijdig aan de Opdrachtnemer worden verstrekt, heeft de Opdrachtnemer het recht de uitvoering van de overeenkomst op te schorten en/of de uit de vertragingen veroorzaakte extra kosten volgens de alsdan uitgebreide tarieven aan de opdrachtgever in rekening te brengen. De uitvoeringstermijn is niet eerder van toepassing dan nadat de opdrachtgever de gegevens aan de Opdrachtnemer ter beschikking heeft gesteld. De Opdrachtnemer is niet aansprakelijk voor schade, van welke aard ook, omdat de Opdrachtnemer is overgegaan van door de opdrachtgever veroorzaakte oorzaak en/of onvolledige gegevens.

3.5 Zonder dat dit in gebreke blijft, kan de Opdrachtnemer een verzoek tot wijziging van het contract vertalen, indien dit in kwaliteit en/of kwantitatief zichtbaar zou kunnen leiden tot het voltooien van de werkzaamheden van het leveren van zaken.

3.6 Indien de opdrachtgever in gebreke zou kunnen komen in de herhaaldelijke nakoming van welke door hem geschetste Opdrachtnemer de zaak dan ook opvolgde, dan is de opdrachtgever aansprakelijk voor alle schade aan de zijde van de Opdrachtnemer die direct of indirect ontstaan ​​is.

Artikel 4 Annulering, Beëindiging en Opschorting van het Contract
4.1 De Opdrachtnemer doet zich te allen tijde het recht voor om voor hem bewegende redenen een contract niet aan te gaan (annulering) en/of deelname aan een opleiding te vertalen. In voorkomend geval heeft de opdrachtgever recht op volledige creditering van het leenrecht, zelfs door hem aan de opdrachtgever te betalen.

4.2 Als Opdrachtnemer door overmacht dan wel door omstandigheden die zich voordoen en van dien aard zijn dat nakoming van het contract onmogelijk is dan wel zijn omstandigheden optreden die van dien aard zijn dat ongewijzigde instandhouding van het contract in redelijkheid niet van Opdrachtnemer kan worden gevergd, een contract moet ondertekend worden door de Opdrachtnemer, mits binnen een beperkte termijn, om een ​​​​andere uitvoering van een conflict te kunnen geven aan het conventionele contract. Op het moment dat het contract wordt beëindigd, worden de statussen van de Opdrachtnemer aan de opdrachtgever onmiddellijk openbaar gemaakt.

4.3 Indien zich tijdens de uitvoering van de opdracht feiten en/of omstandigheden voordoen, die aan de oorspronkelijke wilsovereenstemmingsafbreking (zouden) doen dan wel leiden dat ongeoorloofde instandhouding van de overeenkomst in redelijkheid niet van Opdrachtnemer kan worden aangegaan nadat het overleg is gecombineerd met de opdrachtgever, waarbij de afspraken binnen het contract zijn daadwerkelijk nagekomen en de gewijzigde situatie is opgelost, dan wel de werkzaamheden worden opgeschort. Deze aanpassing zal dan schriftelijk worden bevestigd waarbij de opdrachtgever in de gelegenheid is om haar werkzaamheden aan te passen en wel op te vangen. Indien de Opdrachtnemer de nakoming van de verplichtingen opschort, slaagt hij erin zijn aanspraken uit de wet te handhaven en het contract te beheersen.

4.4 De opdrachtgever heeft het recht om het getekende contract per aangetekend schrijven te annuleren tot acht (8) kalenderweken voor de aanvangsdatum van de levering van diensten door de opdrachtgever. Bij deze annulering wordt dan vijftig procent (50%) van de mislukte overeenkomst aan de opdrachtgever in rekening gebracht. Indien de opdrachtgever het contract zes (6) kalenderweken annuleert voor aanvangsdatum van de werkzaamheden door de Opdrachtnemer, zal de Opdrachtnemer honderd procent (100%) van de opdrachtsom aan de opdrachtgever in rekening brengen.

4.5 In dit geval zal, in het geval van een individuele aanmelding voor een open opleiding, bij annulering van de opdracht altijd honderd procent (100%) van het contractbedrag in rekening worden gebracht.

4.6 Indien gebruik wordt gemaakt van de opschorting of ontbinding zoals bedoeld in artikel 4.2 of 4.3, is hij op algemene wijze gehouden tot vergoeding van schade en kosten op enige wijze ontstaan.

4.7 Indien de opdrachtgever de overeenkomst niet nakomt en deze niet-nakoming ontbindende rechtvaardiging, dan is de Opdrachtnemer bereid de overeenkomst terstond te behandelen en met directe ingang te ontbinden zonder enige reden zijnerzijds tot betaling van enige schadeloosstelling, terwijl de opdrachtgever , uit hoofde van wanprestatie, is vrijstelling tot schadeloosstelling verplicht.

4.8 In het geval van liquidatie, van (aanvraag van) surseance, van betaling, van faillissement, van beslaglegging – indien en zover het beslag niet binnen drie maanden wordt opgeheven – ten laatste van de opdrachtgever, van schuldsanering of een andere omstandigheid waardoor de De opdrachtgever is niet langer vrij over zijn vermogen kan beschikken, staat de Opdrachtnemer vrij om de overeenkomst onmiddellijk te aanvaarden en met directe ingang te zeggen dat hij een contractaanbod moet annuleren, zonder enige reden anders tot betaling van enige compensatie van schadeloosstelling. De beweging van de Opdrachtnemer op opdrachtgever is in dat geval onmiddellijk opeisbaar. Als er sprake is van een zogenaamd ‘no cure no pay’-contract houdt dat onder de opdrachtgever verschuldigde betaling wordt aangenomen, ontvangt elke Opdrachtnemer vergoedingen inclusief bonus zoals vastgelegd in het contract in het geval dat Opdrachtnemer zijn werkzaamheden op normale wijze zouden kunnen uitvoeren .

4.9 Voor deelnemers aan onze open opleidingen en trainingen (consumenten) geldt een bedenktermijn van minimaal 14 dagen. Deze conceptuele termijnen delen ook indien de deelnemer de cursusboeken bij het bedrijf deelt van de werkgever betaalbaar. Indien een organisatie van een bedrijf een goedkope prijs betaalbare, omvat de opvolging van een offerte geen opbouwtijd.

Artikel 5 Vervanging
Opdrachtgever dan wel de door opdrachtgever aangewezen deelnemer voor een open opleiding kan in plaats van de aangemelde deelnemer in overleg met de Opdrachtnemer een andere aan de opleiding laten deelnemen, indien de vervanging binnen 48 uur na de schriftelijke annulering van de oorspronkelijke deelnemer aan Opdrachtnemer wordt medegedeeld. Vervanging van het contract na aanvang is niet toegestaan. Deze bepaling laat onverlet de rechtspraak van Opdrachtnemer op de grond van artikel 4.1.

Artikel 6 Opschorting en/of Ontbinding van de Overeenkomst.
De opdrachtgever heeft te allen tijde de rechtmatige deelname van de opdrachtgever dan wel de door bepaalde opdrachtgever voorgedragen deelnemer aan een opleiding te verplichten, of uitvoering van het contract op te schorten, indien de opdrachtgever niet tijdig aan zijn betalingsverplichtingen heeft voldaan, onverminderd het in artikel 4.3.

Artikel 7 Tarieven
7.1 Alle door de Opdrachtnemer genoemde prijzen exclusief zijn omzetbelasting (btw) en andere heffingen die van overheidswege worden berekend.

7.2 Met betrekking tot meer werkzaamheden van fouten van het in het contract mislukte werkzaamheden heeft de opdrachtgever het recht om maximaal tien procent (10%) af te wijken van het oorspronkelijk herstelde contract. In het geval dat tijdens de contractuele werkzaamheden blijkt dat de kosten met meer dan tien procent (10%) afwijkend van de oorspronkelijk in het contract vastgelegde prijzen, zal de Opdrachtnemer direct met opdrachtgever in uitvoering overleg en in aanvulling op het bestaande contract een schriftelijke bevestiging van de wijzigingen bevestigen.

Artikel 8 Betaling
8.1 De Opdrachtnemer verzorgt de door de opdrachtgever publieke betalingen in rekening door middel van een factuur. Opdrachtgever dient het verschuldigde bedrag daadwerkelijk te voldoen binnen veertien (14) kalenderdagen na factuurdatum op de daarom door de Opdrachtnemer opgegeven zonder opschorting of verrekening vanwege een (vermeende) tekortkoming door de Opdrachtnemer, tenzij expliciet anders wordt verwezenlijkt.

8.2 Indien de opdrachtgever het verschuldigde bedrag niet aan de overeenkomst heeft voldaan, is hij zonder enige ingebrekestelling in verzuim. De opdrachtnemer is dan bereid zonder verdere ingebrekestelling en/of rechterlijke tussenkomst het openstaande bedrag in zijn geheel op te eisen. De opdrachtnemer is verplicht vanaf de vervaldag van de betreffende factuur de verplichte rente in rekening te brengen. De opdrachtnemer heeft geen tijdige betaling ingediend en heeft de uitvoering van het contract door direct op te korten ontvangen.

8.3 In het voorkomend geval van niet-betaling is de opdrachtgever verplicht om aan de Opdrachtnemer alle in redelijkheid en billijkheid gemaakte gerechtelijke- en buitengerechtelijke kosten te vergoeden, inclusief de kosten van incassobureaus, waardoor de daadwerkelijk gemaakte kosten en honoraria van deurwaarders en advocaten ook deze indien de in rechte te wijzen proceskosten verplaatsen. De buitengerechtelijke incassokosten bedragen minimaal vijftien procent (15%) van het door de opdrachtgever verschuldigde bedrag met een minimum van € 113,- excl. Trouwens.

8.4 Tien van de opdrachten die op basis van een zogenoemd ‘no cure no pay’-contract gelden, omvatten de betalingstermijnen zoals die met de opdrachtgever in het contract zijn opgenomen.

8.5 Betalingstermijnen en terugbetalingen voor onze open opleidingen en trainingen worden binnen een betalingstermijn van 31 kalenderdagen afgerond.

Artikel 9 Intellectuele Eigendomsrecht/Auteursrecht en Gebruiksrecht
9.1 Op alle door Opdrachtnemer uitgegeven producten, digitale systemen, cursusmaterialen, gespreksmethoden, voorstellen, adviezen, modellen, rapportages, software, brochures en dergelijke rusten het auteursrecht en de overige rechten van intellectueel eigendom volledig bij Opdrachtnemer, tenzij uitdrukkelijk een andere auteursrechthebbende door Opdrachtnemer wordt genoemd.

9.2 Onder uitdrukkelijke schriftelijke toestemming van Opdrachtnemer heeft de opdrachtgever het recht, onder vermelding van auteursrecht van Opdrachtnemer, stukken te vermenigvuldigen voor gebruik in zijn eigen organisatie, om zo passend te zijn binnen het doel van de opdracht. De auteursrechten op rapportages, producten, voorstellen en andere documenten die door de Opdrachtnemer zijn gerealiseerd, blijven uitsluitend bij de Opdrachtnemer.

9.3 Indien en voor zover blijkt dat de opdrachtgever materialen en/of gespreksmethoden en/of producten en/of digitale systemen, buiten de overeenkomst om, op eigen houtje gebruikt dan wel een inbreuk maakt op het intellectuele eigendomsrecht en/of auteursrecht van de Opdrachtnemer, is de opdrachtgever een direct opeisbare boete aan Opdrachtnemer verschuldigd van € 50.000,00. Deze boete laat onverlet dat de opdrachtgever ten opzichte van de Opdrachtnemer volledig aansprakelijk blijft voor alle geleden geleden schade door de Opdrachtnemer en het lijden aan de schade.

9.4 Indien de opdrachtgever inzage wenst in haar gegevens, zal deze laten wijzigen of zal laten verwijderen dan kan zij een verzoek indienen bij Opdrachtnemer per e-mail of brief via onderstaande contactgegevens:

Van Campen Consulting BV
Hogeweg 37B 5301 LJ Zaltbommel
Postbus 165 5300 AD Zaltbommel
opleidingen @vancampenconsulting.nl

Artikel 10 Geheimhouding
10.1 De opdrachtgever verplicht zich alle redelijke maatregelen te nemen om bedrijfsinformatie van vertrouwelijke aard geheim te houden. Indien gewenst wordt door de Opdrachtnemer op verzoek van de opdrachtgever een voor beide partijen conveniërende geheimhoudingsverklaring getekend en afgehandeld Opdrachtnemer een Privacyreglement.

10.2 Conform de Wet Bescherming Persoonsgegevens zullen alle gegevens, die in een toeristische sfeer worden opgenomen door werknemers van de opdrachtgever, slechts aan anderen worden verstrekt, als het gebruik daarvan tijdig aan de informatieverschaffer wordt gedaan en deze aantoonbaar blijk heeft gegeven daartegen geen bezwaar te hebben . Er zal vertrouwelijke informatie worden verstrekt, conform de NIP-gedragscode, nadat de uitvoering van de opdracht aan de opdrachtgever is teruggegeven of maximaal 1 jaar nadat de uitvoering van het contract is verkregen.

Artikel 11 Aansprakelijkheid
Opdrachtnemer is een overeenkomst volgens de Nederlandse wet- en regelgeving, met dien verstande dat de aansprakelijkheid van de Opdrachtnemer beperkt is tot het bedrag dat haar verzekeraar mag uitkeren voor de haar toerekenbare schade bij Opdrachtgever.

Artikel 12 Overmacht
12.1 De opdrachtnemer wordt niet vastgehouden tot het nakomen van enige oorzaak van de opdrachtgever indien hij daarom wordt gehinderd als gevolg van een omstandigheid die niet wordt opgelost aan schuld, en noch krachtens de wet, een rechtshandeling of in het verkeer rechtvaardigheid voor zijn rekening komt.

12.2 Onder overmacht wordt in deze algemene voorwaarden begrepen, naast redenen in de wet en jurisprudentie wordt begrepen, alle van buitenkomende oorzaken, voorzien van niet-voorzien, waardoor Opdrachtnemer geen invloed kan stellen, maar waarom Opdrachtnemer niet in staat is zijn verplichtingen na te komen komen. Werkstakingen in het bedrijf van Opdrachtnemer of van derden daaronder begrepen. De Opdrachtnemer heeft ook het recht zich te beroepen op het overmeesteren van de indiener van de overeenkomst die (verder) nakoming van de overeenkomst verhindert, nadat de Opdrachtnemer zijn belofte had moeten nakomen.

12.3 De opdrachtnemer kan gedurende de periode dat de overeenkomst wordt aangegaan, de verplichtingen uit de overeenkomst opschorten. Als deze periode langer dan twee maanden duurt, is het voor elke partij mogelijk om het contract te ontbinden, zonder enige vergoeding van schade aan de andere partij.

12.4 Voor zover Opdrachtnemer tien tijdelijk van het intreden van overmacht zijn verplichtingen uit het contract gedeeltelijk is nagekomen of deze zullen kunnen nakomen en aan het nagekomen verzoek na te komen zelfstandig waarde toekomt, is Opdrachtnemer ontvangen om het nagekomen verzoek na te komen gedeelte apart te maken . De opdrachtgever is ervan overtuigd dat deze factuur voldoet als er sprake is van een praktische overeenkomst.

Artikel 13 Vrijwaring
Opdrachtgever is een vrijwaring Opdrachtnemer voor eventuele aanspraken van derden, die verband houden met de uitvoering van de overeenkomst, schade claimen en waarvan de oorzaak aan andere dan aan Opdrachtnemer toerekenbaar is. Indien de Opdrachtnemer vanuit die hoofde door derden mag worden aangesproken, dan is de opdrachtgever gehouden de Opdrachtnemer zowel buiten als in rechte bij te staan ​​​​​​en onverwijld al te doen wat van hem in dat geval verwacht mag worden. Mocht de opdrachtgever gebrekkig blijven in het nemen van adequate maatregelen, dan is de Opdrachtnemer bevoegd, zonder ingebrekestelling, zichzelf verplichtend op te treden. Alle kosten en schade aan de zijde van Opdrachtnemer en derden blijven bestaan, komen integraal voor rekening en risico van opdrachtgever.

Artikel 14 Wijziging
Opdrachtnemer is legitiem om de vaste algemene voorwaarden te wijzigen. De gewijzigde algemene voorwaarden zullen op de Overeenkomst van toepassing zijn na het verstrijken van 14 dagen na toezending van de gewijzigde algemene voorwaarden door Opdrachtnemer aan de opdrachtgever.

Artikel 15 Geschillen
15.1 Op alle overeenkomsten van Opdrachtnemer is Nederlands recht van toepassing.

15.2 Geschillen die ontstaan ​​uit contracten, waarbij deze voorwaarden van toepassing zijn, zullen worden behandeld in het Minitrage Reglement van het Nederlands Arbitrage Instituut, hoewel een gerechtelijke procedure, arbitrage dan wel een andere procedure voor geschillenbeslechting aan te vangen.

15.3 Van een verdeeld feit is sprake, indien van beide partijen dit in een handtekening geschreven aan een wederpartij doet ontstaan.

Artikel 16 Slotbepaling

Deze algemene voorwaarden zijn gedeponeerd bij de Kamer van Koophandel onder nummer 17181936, 53599004 en 70824339.

 

[1] Onder speciale vermelding van Personeel & Arbeid BV ingeschreven onder kamer van koophandel nummer 53599004 gevestigd en kantoorhoudende aan de Herteweide 5 te Veghel en de VCB Holding BV ingeschreven onder de kamer van koophandel nummer 70824339 en kantoorhoudende aan de Hogeweg 37 B te Zaltbommel

 

 

We zijn momenteel actief bezig met het opnieuw behalen van onze instellingsaccreditatie bij Bureau Diplomering Triage. Dit proces is essentieel om onze positie als gecertificeerd opleidingsinstituut te continueren, zodat we hoogwaardige opleidingen kunnen blijven aanbieden aan triagisten en doktersassistenten werkzaam bij de huisartsenposten. Deze accreditatie bevestigt onze inzet voor kwaliteit en onze toewijding aan het leveren van educatie die voldoet aan de hoogste standaarden. Hiermee verzekeren we dat ons onderwijsaanbod blijft aansluiten bij de huidige en toekomstige behoeften van de zorgprofessionals die een cruciale rol spelen in de eerste lijn van de gezondheidszorg.